Godmorgon Fredag 5 juni

För ni har tagit studenten, för ni har tagit studenten, för ni har tagit studenteeeen.. fyfan va ni är bra.. och här sitter jag, mitt ute i princip ingenstans. En liten by som har 29 invånare, 3 mil till närmaste affär.. Men jag tror jag kommer att trivas bra.
Är ledsen över att jag missar Jennys student bara.Tråkigt. Alla ska festa idag, vad ska jag göra då? Räkna får?
Och dansarna åker till Ramsäter idag. Fy, avundsjuk ju. Tänk vad vi kunde ha spelat fiol! Men jag får väl spela fiol för mig själv då. Dra av nån gammal fin låt.

Nu ska jag snart gå till Gammelgården och börja min första dag. Huh, va läskigt.
Vi hörs mer sen. Ha det bäst. Kramar
/AnnSo

                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0