God morgon!

Nej, nu har jag gjort det igen. Sovit länge! Fan att jag aldrig kan ta tag i mina ben och gå upp tidigare.

Idag har jag inte så mycket saker inplanerat.
Kupolen - kolla på present till Kim
Binda krans - till imorgon..

Shit, midsommarafton är imorgon. Imorgon? IMORGON! Åh, herregud säger jag bara. Jag har ju fortfarande inte planerat in vad jag ska göra?! Först ska jag spela fiol i alla fall på två ställen, men sen då?
Vi ska fira Kim imorron också, men det börjar 16 och min sista spelning börjar 16.. Så vet inte hur jag ska göra.

Förresten! GRATTIS KIM min svåger! Hurra hurra hurra!

Glöm inte bort bloglovin heller. Bevakar du mig, bevakar jag dig! :) http://www.bloglovin.com/welcome.php

Ha en bra dag! Puss
/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0