Estrella Indian Popcorn

Är du ett fan av popcorn? Då ska du definitivt ta och prova Estrella Indian Popcorn Cheddar. Helt underbara. Man blir helt fast vid dem. De smälter i munnen. Jag menar, du kommer att ÄLSKA dem. Det är en blandning av bio popcorn och Mc'Donalds Cheddar dip. Fattar du nu? Helt gudomliga.
Jag lämnade kvar lie av de här popcorna hos Tobias en gång och hans föräldrar smakade. De har aldrig ätit så goda popcorn i hela deras liv (jag menar, de är ju inte så unga). Så nästa gång jag köpte popcorn bjöd jag dem på en påse. 

You have to try it! If you don't like it, fine.. But YOU HAVE TO EAT THEM A LEAST ON TIME IN YOUR LIFE! 

Förlåt för lite mycket engelska. Det bara flyter på ibland.

Komihåg. Cheddar popcorn! /AnnSo

                         

                                       
                                                             Visst ser de goda ut ? :D

Kommentarer
Postat av: thomas

haha den va bra :D

2009-06-09 @ 22:18:59
Postat av: Carro L

Sööt du är :D

2009-06-10 @ 17:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0