Boring...

Nu vill jag verkligen hem. Detta är absolut inget för mig. Sitta ute i ödebygden helt själv och inte ha sällskap. Visst, Maja har ju kommit nu (den andra guiden) men hon har med sig sin pojkvän Micke så dom är typ uppe på deras rum hela tiden förutom när de går på toa och lagar mat.

Jag saknar Tobias. Jag saknar BSM. Jag saknar mitt hus. Jag saknar mina vänner.

Det känns som att denna vecka kommer gå så sakta det bara går.. Som en snigel med punka ungefär. Samtidigt som jag vet att det kommer gå fort, men jag vill hem. NU.
Sen blir det midsommarfirande och sedan.... Italien. Jag brukar inte längta, men nu gör jag det. Jag och Hellen, can it be better?

Ikväll har det varit tufft. Jag har bara velat åka hem. Om och om igen. Önskat att jag var hemma. Jag menar, jag trivs skitbra med jobbet - men efter då? Miss Lonley på högnivå. Ni känner mig, jag kan inte överleva min normala vardag utan någon att vara med. Jag blir helt knäpp. Och så nu. Bo här, en by, 29 personer - lite ovant.

Nu ska jag kolla lite mer på OC tror jag, eller sova.

Tack till Tobias, Daniel och Jenny som hjälper mig genom mitt liv i skogen. <3 It means a lot!

Goodnight, goodbye (Jag och Clive sa alltid så till varann på Malta. Faaan saknar det också.) Det här är lite Malta känsla. Ensam, men utan VIctoria från Ryssland.

Skriver imorrn. Hejdå. <3 /AnnSo

                  

Kommentarer
Postat av: Jenny Banan

De kommer gå as bra banan! Jag kommer på torsdag! <3

2009-06-08 @ 23:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0