Vi måste laga mat!

Jag sitter här och ska blogga. Kollade lite hastigt på klockan och såg att det verkligen är dags för att laga lite mat. Men vad ska vi laga ikväll?

Har i alla fall varit lite gäster idag och fått guidat lite. Häärligt.

Jag har varit duktig och övat idag också. Först 40 minuter imorse innan jag åkte till jobbet och sen en timme nu efter att jag kommit hem. Känns kanon att spela nu. Super kul. (Eller KanonKul) Hoppas det håller i sig bara....

Nej, nu ska vi ta och göra nåt vettigt. Hoppas ni haft en bra dag. Skriver mer sen.
Hoj
/AnnSo

                       
                       
     
                                                              Helnöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0