Skön dag

Halloj!
Nu har jag upplevt en väldigt händelserik dag. Det har varit superskönt att få vara ledig. Jag är helnöjd.
Som jag skrev på förmiddagen så åkte mamma och pappa hem idag.
Jag har plockat med lite kläder, spelat klarinett, kollat på Skärgårdsdoktorn, varit i Malungshed.

Jag och Jenny åkte till Malungshed vid halv 6. Vi åkte dit och käkade våfflor för Lena fyllde år. Grattis till henne. Det var jättetrevligt där. Gillar't skarpt! Förstår nu varför Jenny är så fast vid det. Värsta mysiga gården och underbara människor.
De gräddade våfflorna ute i en grillkåta på gården. Hel-mysigt.
När vi käkat och de visat mig runt på gården och i huset så böt vi om till badkläder och traskade ner till sjön. Det var ganska kallt innan vi pallrade oss i, men när man väl doppat sig (som vanligt) så var det ganska skönt.

Typ halv 10 åkte vi därifrån. Jenny tyckte att jag skulle köra hennes bil så jag fick köra lite på grusväg och det gick ju fint. Vi åkte och sjöng och hade det trevligt. Mys.
Huxanfluxan kom det upp en älg på vägen och med en lite överraskande känsla bromsar jag nästan helt lugnt och älgen hinner springa över vägen.

Nu sitter det massa folk ute i "vardagsrummet" och spelar spel. Ska gå ut och kika på dem tror jag. Annars är jag väldigt sugen på att bara slappa inne på rummet och se på Skärgårdsdoktorn eller nån annan serie. Eller helt lugn och fint ligga och läsa SOLO.

Godnatt på er. Hörs imorrn!
/AnnSo

                            

Har glömt min mobil-sladd till datorn hemma och hade ingen kamera med mig, så det blir en sån här tråkig ego-bild.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0