Sjunga är väl ändå ett av det bästa?

Ja, det är det faktiskt. I alla fall om man heter AnnSo.älskar man allt vad musik heter.
Nu har mamma och pappa åkt hem och jag har min andra lediga dag framför mig. Så nu städar jag lite och sjunger för fulla muggar. Helt underbart.

Ska till Malungshed med Jenny ikväll och käka våfflor. Det är lycka det.

Allt känns bra för stunden nu, och det är ju bara bra. Får se hur länge det håller i sig, men jag tror det håller i sig några timmar i alla fall. Häärligt.

Nu ska jag fortsätta greja. Hörs senare! Hoj
/AnnSo

           
 
                                 Kanon kul! Eller hur, Jönsson? ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: allvar, ska den komma som film? Den ska jag se då, det är ett som är säkert =)

2009-07-17 @ 14:53:44
URL: http://akeroe.blogg.se/
Postat av: Ellis

Haha dagen har inte ens börjat, har redan hunnit skriva ned små dialoger och satt bilder på dem :)

2009-07-17 @ 15:24:10
URL: http://ellisu.blogg.se/
Postat av: Jönsson

Det är gôrskôj och kanonkul, på samma gång! YEY!

2009-07-17 @ 16:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0