Lördag och söndag

Som jag skrev igår så åkte vi på dans i Lillhärdal. Det var jag, Jenny och Peter (hennes kompis) som åkte dit. Det kom jättemycket folk dit och stämningen var på topp.
Vi lyssnade och dansade till Larz-Kristerz. Den ni. De var super bra.

Åkte därifrån vid 1.30 och kom hem till Fågelsjö ca 3.. Det kändes lagomt kul när jag skulle börja jobba klockan 10 idag, men det har varit lugnt och skönt på Gammelgården idag så det har varit okej.

Regnade imorse när jag cyklade till jobbet, så jag pälsade på mig med gummistövlar, regnbyxor och regnjacka - sen cyklade jag på och var nöjd med läget.

Nu sitter jag bara och latar mig lite, är lite seg. Sen ska jag ut med Malin. Hon ska springa och jag ska cykla bredvid. Den du!

Nu har Gisela åkt härifrån och kommer inte tillbaka förens om 3 veckor (då är inte jag kvar). Och Jenny är i Malungshed (åkte dit i natt efter att hon lämnat av mig) och kommer hem imorgon igen.
Så nu är det bara jag och Malin i Bygdegården, men det är skönt.

Nu ska jag kika lite Skärgårdsdoktorn. Hörs sen. Hoj
/AnnSo

                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0