Friluftsliv? Njaa...

Hallå där!
Solen skiner. Tjohoo. Äntligen fint väder. Underbart.

Idag har det hänt saker fast det egentligen inte har det.
Jag hade bestämt att gå upp imorse och spela klarinett, men tröttheten tog över men jag hann ändå spela 3 låtar innan jag cyklade till jobbet. Starkt gjort.
Har haft lite visningar idag, roligt folk faktikst.
När jag kom hem spelade jag klarinett i 45 minuter tills Jenny kom in och sa att det var dags att laga mat. Vi lagade pasta och laxsås. Supergott.
När vi satt där vid matbordet med Malin och Gisela så kom de på att de skulle fiska. Jag och Malin var inte så haj på det, så vi bestämde att Jenny och Gisela skulle få fiska och vi skulle ta en promenad. Riktigt skönt.
Först cyklade vi till Bockviken (Malin sprang) och sedan fiskade de och vi gick en sväng. Det var för mycket vind för Gisela och Jenny som tappert stod och försökte få fisk, så de gick till bron och ställde sig i stället.

Nu är de tre vännerna ute och fiskar (Malin följde med) och jag sitter hemma och har det lugnt och skönt. Blev så sugen på att skriva lite och kanske om jag hinner blir det lite mer klarinettspel. Annars blir det Skärgårdsdoktorn när Jenny kommer. Nice.

Jag har blivit värsta pepp på att spela nu. Nu känns det roligt igen. Huh, va kul. Det gäller verkligen att det håller i sig. Blir så himlans besvikenmig själv om jag ger upp. Så nej, det ska jag inte göra. Kämpa, kämpa, kämpa.

Lägger in lite kort från matlagning och cykelturen/promenaden.

Hörs sen. Hoj
/AnnSo










Kommentarer
Postat av: DALÉNS *KAJSA*

Hoho klarinett? :) bra på det? :D♥ Du verkar ha en väldigt upptagen dag ;) skönt!



Själv har jag gjort raka motsattsen och bara slappat :) tvingat fram lite bränna och sovit en hel del! :)

2009-07-13 @ 22:55:30
URL: http://dalens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0