Facebook-lan?

Hallå hallå!
Nu sitter vivid "köksbordet" vid varsin dator. Jag, Malin och Jenny. Haha, snacka om liv.

Jag har läst lite om Ingesunds Folkhögskola. Ååh, vill . Nu nu nu. Men så går det när man är seg i huvudet och inte fattar vad man egentligen vill.

Åh, jag måste bara skriva att jag hittat kläderna från Clothes over Bro´s i One Tree Hill. Det är snart en vecka sen jag hittade dem, men jag menar bättre sent än aldrig.
Hittat värsta fina linnerna som jag funderar skarpt på att skaffa i alla fall ett av dem. 

Nu ska vi spela kort! Hoj så länge!
/AnnSo

                                                      
                                 blev en liten bild bara, men de är så snygga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0