Dagen är kommen...

Yes, då var det dags att besluta hur jag vill att mitt liv ska fortsätta. Reseledarutbildningen i Norrtälje eller kämpa som fan för att ta mig vidare ut i musikens värd. Idag ska jag ha bestämt mig.

Vad jag än bestämmer mig för känner jag mig dålig. Att jag aldrig har lätt att veta vad jag vill. Jag menar, jag kan ju inte ens bestämma vilken tröja jag ska ha på morgonen - hur ska jag då kunna besluta det här?

Ha en bra dag.
Jag åker upp till Fågelsjö ikväll igen, så vi hörs därifrån sen.
Snälla, har ni förslag på vad jag ska göra så dela med er. Jag behöver det.

Hoj
/AnnSo

Kommentarer
Postat av: Linda J

Hej AnnSo :D Låter som ett svårt beslut:) Men jag tycker du ska satsa på reseledare, du har alltid musiken kvar, både under tiden och efteråt:) Skulle jag ha gjort iallafall :) Vad du än väljer blir det nog super :D Ha det bra!! kramar

2009-07-10 @ 13:02:42
Postat av: Broder

Gör en plus och minuslista på båda förslagen. Hjälper inte det så ska du känna efter vilket förslag som känns bäst. Typ det som dyker upp i skallen först. Lycka till. Kram

2009-07-10 @ 13:59:58
Postat av: Natalie

Kör på det du känner för. Man ska ta risker här i livet och funkar inte det ena så fungerar det andra! Det brukar bra till slut iaf, fast man kanske får vänta en stund på det! Puss Natalie

2009-07-10 @ 22:44:43
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0