Yeeah, 501 inlägg

Yes. Det är sjukt hur många inlägg det har blivit på bloggen sen jag startade den i slutet av Maj. Detta är mitt 501:e inlägg.

Ute är det riktigt kallt. Termometern här nere i byn står på -15 och uppe på fjället är det säkert -22. Så, det är lagomt härligt. När jag gick från jobbet till bilen bet frosten lagomt i kinderna. Men vad gör man?
Jag har hittat motorvärmare till bilen nu i alla fall. Bra jobbat.

Allt har gått fint idag med. Vi har inte gjort så mycket idag mer än att kollat lite skidor och pjäxor.
Imorgon öppnar vi uthyrningen i Syd. Får se om jag får någon kund att skruva åt. Haha.

Jo! Jag har varit dutkig och bokat en tvättstugetid också. Tisdag kl 12. Perfekt.

Nej, nu ska jag fortsätta greja. Ha det så bra. Hörs sen.
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0