Träna träna...

Yes, nu är jag hemma från jobbet. Har hunnit flytta in mina saker i lägenheten nu, så nu är min bil tom på saker. Bra va?
Idag har vi bara tränat på allt vi lärde oss igår. Vi har lekt att det kom olika familjer som ville ha olika utrustning och grejat. På fredag kör det igång. Då öppnar vi uthyrningen i Syd på riktigt. Lite nervöst är det ju, men ääh, det kommer gå galant. Kanske.

Tobias kommer nog hem snart, men innan dess tänkte jag lata lite. Kolla på Svensson Svensson eller så.

Hur har din dag varit?
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Caroline

Vet du vart de r bäst att bo om man vill åka till idre ? Är det fjällbyn eller ? :)

2009-12-16 @ 22:11:45
URL: http://carolineanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0