Sov morgon

Hej på er!
Sitter här hemma hos Tobias, vilket ska bli mitt hem också snart, och äter frukost. Tobias åkte till jobbet vid halv 8 och jag har turen att börja dagen 12.30.
Ska gå till Lillgården för att åka med Maria upp till jobbet. Lite mysko. Jag frågade henne igår om jag kunde åka med henne till jobbet imorgon och hon svarade "ja, det kan du göra". Jag tänkte "bra, tid kan vi prata om sen.." men efter en kvart var hon borta. Då hade hon åkt hem utan att vi bestämt någon tid. Mysktiskt.

Aja.. Gårdagen var ganska bra. Förutom att vi fick lov att stressa som tokar mellan kick-offen och julbordet.
Maten var väldigt god i alla fall. Var på Utsikten en sväng och hade turen med oss att få åka hem till byn med "Borlänge-Johannes" och hans flickvän Anna. Tack. Så vi var lagomt hemma när vi skulle ha åkt från fjället. Bra där.

Nej, nu ska jag fortsätta greja. Hörs ikväll. Puss hej
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0