Oj, redan 7?

Kollade nyss på klockan. 19? Oj, vad dagen har flugit förbi. Jag som bara varit med mig själv idag. Åkte bräda ett tag, åt en sallad på Askes, köpte en julklapp till Tobias (kunde unna honom det nu när jag fick pengar av försvaret), köpte julmat på fjället, pratade lite med skidskole-Marcus ute på Torget, handlade resten av julmaten på ICA nere i byn (de hade inte allt vi ville ha på fjället), pratade lite med Victor när jag kom hem, bloggade, läste bloggar, la mig i badet och lyssnade på musik och läste Vecko Revyn och nu när jag är klar och påklädd blev klockan strax innan 7.

Tobias slutar om en timme, så jag behöver inte börja med maten än. Kan det bli bättre?
/AnnSo


Min duschfrisyr.


Klart jag köper tidningen när Kenza är med! Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0