Hemma igen

Hej på er! Nu är jag hemma igen efter att ha varit på fjället och åkt lite bräda. Det gick galant, men det var ganska kallt så jag åkte bara en stund. Sen gick jag in på Askes och åt en sallad. Robin (en som jobbar på hyran torget) kom och skulle käka lunch så han sällskapade mig. Tack för det.

Nu har vi köpt massa julmat. Köpte en hel liten lax, eller röding, men det blir nog bra.

Tänkte ta mig ett bad och koppla av lite. Läsa tidningen jag köpte förra veckan.

Ååh, blir så arg när inte saker funkar. Jag tog jättefina kort med mobilen på fjället, men det funkar inte att föra över bilderna. Huh.

Skriver mer sen. Ha en bra kväll.
/AnnSo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0