Alla dessa underbara danskar

Nu är jag hemma från ännu en dag på skidhyran. Ganska mycket folk idag, men inget om man jämnför med vad som komma skall.
Jag får en klump i magen varje gång det kommer fram en dansk. Man förstår ju för tusan inte vad han säger?! Halvfjers och grejer. Vem fattar det? Och det finns ju inga modeller pjäxor som passar deras fötter. De är somm grodor utan ben, helt hopplösa.

Tobias lagade mat ikväll igen så det stod färdigt när jag kom hem. Vilken man jag har.
Det har även flyttat in en till tjej här. Madde, verkar trevlig. Ska åka med henne upp till fjället imorgon.

Jo, nu har jag duschat också så nu behöver jag inte skrämma bort alla med mitt stinkiga hår. Haha.

Men nej, nu så blir det sova. Kanske ett avsnitt Pelle först. Har ju blivit en tradition. Hörs imorgon. Sov gott!
/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0