Tur i spel, otur i kärlek

Ni alla har säkert hört ordspråket TUR I SPEL, OTUR I KÄRLEK. Jag kan bara säga - tvärtom! Jag vinner aldrigspel, men jag har världens bästa kärlek.
Spelade Yatzy med Gis nyss och såklart förlorade jag. Som vanligt. Spel är inte min grej, trots att det är kul.

Spelade klarinett i 40 minuter ikväll. Smsade med Hellen och frågade "Är man tragisk om man spelar klarinett kl 9 på en lördag kväll?"
Hon svarade "Beror på hur man ser det. Är det tragiskt att gå och lägga sig klockan 9 en lördag kväll?"
Jag svarade "Beror på hur man ser det. Antar att du ska jobba tidigt imorrn så då är det bara bra"
Hon skrev tillbaka "Och du har en dröm och då är det ju bra. Så vi är nog inte så tragiska."

Fick mail från Vica idag också. Lycka, lycka. Hmm. Vad ska vi göra? Åka till Malta och hälsa på - dyr resa. Eller Kreta en vecka och bara ta det lugnt i solen - billig resa.

Nu ska jag nog sova snart. Borde ha packat mer, men det får bli imorgon natt. Huh.
Godnatt på er.
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0