Ta vara på stunden

Jag ska gå ut och gå i det fina vädret, innan solen försvinner helt. Älskade sol, lyckliga väder. Finns det något bättre? Nu är det bara du som fattas, älskling. Sen skulle inget vara fel. Men jag klarar mig, du klarar dig. Vi klarar oss. Det viktiga är att vi alltid finns för varandra. Du och jag. Det känns som vi klarar allt.

Tänkte göra en liten förändring på designen på bloggen, få se hur jag trivs med den.

Alla dagar kommer bara en gång i ditt liv. Så nu ska jag ta vara på denna fina torsdag och försöka känna mig lycklig och glad. Kommer inte bli så svårt med hjälp av vädret.

Hörs sen. <3
/AnnSo

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0