Sommar och sol, can it be better?

Jag har sagt det förut och säger det igen: JAG ÄLSKAR DET FINA VÄDRET. Det är så det pirrar av lycka bara för att solen skiner och utstrålar värme.
Jag förstår inte hur det redan kan ha blivit augusti. Det känns helt sjukt, men året går vidare och då har vi ju nästa sommar att se fram emot.

Vad har den här hösten att erbjuda då? Jag har ingen aning än, det återstår att se.

Jag har i alla fall en vecka till kvar här i Borlänge innan jag åker upp och gör ett sista ryck i Fågelsjö och jag kan skriva att jag hade fel om Fågelsjö i början. Det var väldigt tomt och ensamt, men ur något ont kommer det alltid något gott. Jag trivs ganska bra där, längtar nästan tillbaka.
Jag sa till Tobias innan vi skulle åka hem till Borlänge "Det känns konstigt att åka hem..." och ja, det gör det faktiskt.

Nu ska jag njuta lite av vårt sommarväder innan jag ska åka och träffa Malin och Johan. Vi ska öva inför bröllopet om en vecka.

Ha en bra dag. Jag ska föröska bli bättre på det här med bloggen. Hoj
/AnnSo

                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0