Sometimes is a mother everything you need

Att komma överens kan ibland vara en konst. Ett mysterium. En svår grej man måste lära sig att hantera. Ni som känner mig vet att jag kan få riktiga utbrott på min mamma. Jag kan verkligen vara jättearg på henne, skrika, vara otrevlig och ganska elak. Men på något sätt står hon vid min sida dag ut och dag in. Hon tar emot skiten och är bara snäll tillbaka. Tålamod är något hon verkligen har med livet och framför allt med mig. Jag är imponerad av hennes ork. Att hon fortfarande står ut med mina utbrott är ett under.
Hon är min mamma. Som ett syskon eller som en bästa vän. Hon ställer alltid upp och är en stor trygghet jag har.

Tack Mamma, för att du finns för mig och i mitt liv. Jag kan vara jävlig mot dig, jag vet - men jag tycker om dig som fan, ska du veta.
Ibland står jag där och inte har någon vän, då finns du där och följer med mig ut på saker.

Ibland är en mamma allt du behöver



/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0