Snart är det slut...

Jag kommer ihåg att jag skrev i början på augusti "det känns som man har hoppat över juli" men nu måste jag erkänna att man har nog hoppat över augusti också. Tiden har gått så väldigt fort.
Imorgon bär det av hemmåt Borlänge och Falun för oss. Det känns overkligt. Konstig. Ovant. Men så underbart skönt.

Nu sitter jag på jobbet och det kommer folk lite då och då. Guidade runt ett par klockan 12, men de ville inte gå klart rundan utan de åkte hem när vi hade sista stället kvar. Men det gjorde inget för mig, då fick jag ju mat tidigare.

Skriver mer sen. Puss hej
/AnnSo


          Bild: Jag och Tobias i Uppsala utanför Domkyrkan.
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0