Kött har blivit som min syn på kyckling

Ni som känner mig vet att jag ryser av kyckling. Jag tycker bara inte om det, och det får mig att rysa i hela kroppen av bara ordet. Kyckling. Huh.
Nu har även rys-känslan över kött kommit. Så nu, blir det bara veg-mat tills jag åker hem. Jag har köttbullar och köttfärssås kvar, men jag kan inte äta det.

I alla fall. Nu är jag på jobbet och hade en guidning klockan 12. Gisela har cyklat hem och jag ska ut på guidning nu klockan 14.
Solen tittade fram ett tag och under någon minut var det ett varmt Fågelsjö. Men nu är det lika mulet som det alltid är och träden utanför blåser hårt.

Nu kommer det folk. Hoj
/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0