Ett telefonsamtal kan göra susen

Man går i skolan i många herrans år och får många fina vänner. En fin vän jag haft sedan 2an på gymnasiet är Nils. Han är väldigt speciell och många tycker att han är konstig, men han är en riktigt underbar kille och en väldigt bra vän.

Dessvärre blir det aldrig att vi har kontakt längre, händer bara ibland. Men nu, ikväll, ringde han mig och i mitt deppande så gjorde han mig glad.
Han var den enda av mina vänner som tog sig ner till Malta i höstas och hälsade på och det uppskattas verkligen. Vi funderar på att åka till Malta igen. Jag och Nils.

En helgalen person som kan verka känslolös. Men jag har sett insidan av riktiga Nils, och han är bara bäst.

                    

Kommentarer
Postat av: nils

jag är inte konstig :( men lite gulligt var det allt :D

2009-08-27 @ 21:38:52
Postat av: sara

Helt klart en helgalen person.. Men en riktigt kul typ oxå måste jag säga:)

2009-09-01 @ 16:16:10
Postat av: emelie

Nisse :D

2009-09-02 @ 16:12:25
URL: http://kinesnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0