Borlänge igen!

Skrev detta igår morse, men datorn dampade sig - så det kommer in nu.

Yes, nu har jag tagit mig hem från Fågelsjö och sitter nu hemma i köket i Borlänge.

I lördags åkte jag som ni känner till ner till Mora och umgicks med Tobias, Kim, Karro och så. Vi var på campingen och väntade på att Karro skulle sluta. Jag, Kim och Tobias roade oss med att spela minigolf och ja - jag vann!
Vi satt och lyssnade på livemusik (som jag tyckte var jättebra) och jag tog också några sväng om med två holländare. Den ni! Men jag ville dansa bugg och foxtrott, men nej då. Det blev rumba och shacha! Har väl jag aldrig dansat förut.

Nu äter jag frukost i alla fall. Skriver mer sen. Puss hej
/AnnSo    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0