4 augusti - hur kom vi hit?

Jag menar. Sommaren börjar i juni. Midsommarafton är varje år runt den 20e, sen är man inne i juli. Men hur kom vi in i augusti? Det känns som om året 2009 hoppat över juli och satsat direkt augusti. Snart börjar skolorna igen och jag kommer gå här hemma som jag gjorde i vår.
Valet jag gjort känns bra i alla fall. Reseledare hade nog varit ganska kul också, men bara något år - inte för en hel livstid. Nej, så jag har känt efter nu och musiken känns som ett bra val. Verkligen.

Igår och idag har jag varit med Tobias. Mamma och pappa har åkt nedåt Sverige så vi är hemma och passar hunden.
Igår tvättade jag bilen, var till stan och träffade Brage, kupolen, gick med hunden, spelade klarinett, bakade muffins, var på Brage match och kollade på OTH och Svensson Svensson.
Idag varit ute med hunden, lagat konstig korvstroganoff, Brage kom förbi en sväng med OTH, kollat på OTH, hälsat på morfar, ätit på Fortuna med Tobias och träffat Emelie (Jennys kusin), gått långpromenad ikväll och nyss kollat på OTH igen och käkat muffins. Den ni!

Nu ska vi sova. Godnatt! Hoj,
/AnnSo



Solo på Wasabryggeriet våren 2004

Kommentarer
Postat av: Natalie

Önskar dig all lycka i framtiden. Vilket val du än gör så e det bästa att det känns rätt:) Puss

2009-08-05 @ 11:17:01
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0